Spójrzcie na nowe buty MH: Według mnie są po prostu okropne. Twarze monsterek są nienaturalnie powykrzywiane, Nefera i Frankie mają za duże usta... Jedyne buty MH jakie bym kupiła to jakieś szpile lub koturny, bo te są strasznie dziecinne i brzydkie. A jak wy uważacie?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz